sestdiena, 2009. gada 18. jūlijs

it`s all about timing

hey.šovakar man ilgi nenāks miegs,tāpēc man te nedaudz jāpakavē laiks.es varētu uzrakstīt kaut ko ļoti garu un neinteresantu,ko jūs lasīsiet tikai garos,aukstos un garlaicīgos rudens vakaros.bet kādam taču jārūpējas arī par izklaidi tādos vakaros,vai ne? nu lūk,jā,tāpēc te es esmu. - -
piektdien mēs satikāmies,gājām iepirkties,es nopirku ābolus,pēc apmēram 4 stundām atcerējos,ka nemaz nedrīkstu tādus ēst un atdevu lādzīgiem cilvēkiem.pēc veiksmīgajiem pirkumiem mēs gājām uz autobusu,un gandrīz visiem autobusa iemītniekiem bija viens mērķis vārdā Salacgrīva.nu mums arī,protams,neesam jau vakarējās,hehe.tā mēs braucām,Ieva smējās kā es guļu,kā es lasu,kā es sēžu,es smējos par zīmējumu un vēl šo to,un vēl bija karsts,jo kā nekā,karstais dienas vidus tika pavadīts autobusā,bet atrdās lāga tante kas attaisīja lūku,kas atrdaas tieši virs mums,jē!tad mēs ieradāmies.tad mēs sēdējām un sapratām,ka esam pieļāvušas vienu vai vairākas muļķīgas kļūdas-sākām domāt,kur likt veiksmīgos un netik veiksmīgos pirkumus.tā-pusi apēdām,pusi noslēpām pie ieejas mežā aiz koka.un savus ābolus es,kā jau minēju,atdevu Laumai un Annai,par ko pretī es dabūju cepumus no Laumas ^^.jā,un tad mēs gājām iekšā,un tur bija tik daudz visa kā,ka nemaz negribējām iet ārā.sākot ar govīm un darbnīcām,beidzot ar Prāta Vētru,Dohertiju,jūrmalu un ēdienu :D jā,un taa gāja laiks,mēs satikām daudz pazīstamu cilvēku.tad kaut kur nakts vidū gājām uz ceļa gaidīt,un gaidīdamas dziedājām.dziesmas tekstus nav jēgas rakstīt,jo smieklīgi ir tikai tad,ja viņus nodziedu. :D nujā,un tad kaut kur uz rītu pusi es iegāzos gultā un pamodos vienos,man bija 4 neatbildēti zvani,bet nekas,es izgulējos.nujā,un te es esmu,rūpējos par jūsu lasāmvielu garos rudens vakaros. :)
nujā,un ir jau vēl daudz kas,bet man liekas,to es pataupīšu garajiem ziemas vakariem,jo tā tēma var šķist vēl neinteresantāka.tā tēma ir manas domas/pārdomas/aizdomas un tā,bet man jau nogura roka,pie tā arī paliksim,patīkamu lasīšanu!

reku es un dārgā ieva,kaut kad sen.

1 komentārs:

  1. Es laikam pārsteidzos,jo tagad nav auksts un garlaicīgs rudens vakars,bet gan lietains un pelēks vasaras rīts :>

    AtbildētDzēst