trešdiena, 2009. gada 22. jūlijs

dirty little secret

yeah-es nekad nezinu,kā iesākt ierakstu. sāksim ar vakardienu - - jā,mēs ar Annu pahipijojāmies /<-es nezinu,vai uzrakstīju pareizi,pārāk garš un foršs vārds/ Andrejsalā.Bilde gan ir šizīgdīvainļotidīvaina bet tas piederas pie lietas (kādas lietas??!) pēc tam mūs uzvilka uz trešo stāvu degustēt ābolu sulas,nu ņamma vienkārši. tad mēs vēl mazliet nedaudz ilgi pavazājāmies viskautkur,bija jauki.tad es atnācu un tad man izbeidzās elektrība.jā un tad viņa nakts vidū atgriezās,ieslēdzās man dators ar visu mūziku,tāpat notika kaimiņiem. naaaais.kas vēl,kas vēl. eeeeeeeeee.svētdien Anna svinās,vēl es varbūt svinos piektdien.jā,un kas gan cits ir dzīve,ja ne svētki. nē īstenībā vakar man prātā atausa/ienāca kkas cits,kkas visnotaļ gudrs un muļķīgs-Dzīve ir kā saldumu veikals,-končas var dabūt vienmēr,tikai jāzina,kuras ir īstās,kāda ir cena un jāprot samaksāt,jā.novēlu kā jums,tā man vienmēr atrast īstās.
pagaidām viss,man ir pārāk garšīgas brokastis lai viņas neēstu un turpinātu nodoties blogam.pārdomas atkal atlieku uz nākamo reizi.čau!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru