pirmdiena, 2009. gada 10. augusts

augustaini

čāu,es atkal nāku rakstīt, jo es jau zinu,ka savādāk jums nav ko lasīt,ja es neko nerakstu,vai ne? nuja.tātad.es nespēju pierast pie tā,ka ir augusts,kas dīvainā laikā pamazām drīz tuvosies beigām,un nezinu,kad sākšu pierast,jo es šodien domāju-`kurā dienā būs 3.augusts?` .kad nevarēju izdomāt,tad izdomāju,ka tāds jau biš nesen jau bija. nu neko,ka jau-ta jau.domāju tālāk.man no vasaras ir šāāā-ūūūū[jautrībai varat pievienot arī sevis izvēlētus garos patskaņus,he]-smīgi daudz bildes.es jau varētu augusta beigās uztaisīt tādu the big galerija,bet nēēē,tas nav tik forši kā . . .. . . . . . . . . . . . . <--šeit mans domu lidojums,pagaidām tukšs,beet es izdomāšu kaut ko jaukāku par milzīgsatura galeriju draugos. atklāšu savu izstādi ar nosaukumu `Manaforšiņāšmērōnvasaramcaa`,piemēram.
bet ja man ir jāstāsta,ko es sadarīju vasarā,man nav nemaz nekas īpašs,ko stāstīt.jāa,ir protams viskādi jaukumjaukie notikumi,bet vai kādam būtu interesanti klausīties,neezinu .. tāpēc labāk vasaras beigās satikt savus piedzīvojumu līdzdalībniekus un vēlreiz visu atcerēties,jāaa.nē bet fuipēkaka negribu es vasaras beigas. tagad man sākās iesnas un es gribu aizbraukt ceļojumā,kas būtu tālāks par manu virtuvi.tagad jums ir interesanti beidzot un čavas :>

*<:



2 komentāri: