sestdiena, 2009. gada 27. jūnijs

but never the same

*blue foundation-eyes on fire
vakar es un vēl citi iekarojām Buldurus,man liekas,es tur vēl nebiju bijusi. nu vismaz ne tā,kā vakar.mēs tur bijām ilgi,bet es neko gandrīz neatceros.bija daudz,ļoti daudz smieklu,tikpat daudz bilžu,pilnīgs sviests,gribēšana bet nevarēšana,ieraudzīšana,meklēšana,un atkal smiešanās līdz stadijai,kad jākrīt gar zemi[tam bija arī citi iemesli hehe ;D]
-eu nu nedari tā!
-es tā nedaru.
un vēl protams -oi!
bija vēl daudz kas,nu vismaz man tā liekas,bet nu neatceros uz doto brīdi.žēl,ka man pašlaik nav bildes,ko jums parādīt.bet visticamāk viņas būtu diezgan trakas,bet nu ai.

no šodienas-- kas uz citiem saka,tam nav šņores.+Z.PĻ.

p.s. pasaulē ir daži jauki cilvēki -

un vēl daži.

ciao!

3 komentāri:

  1. `but never the same` ir no manas profila info, izbeidz špikot. !

    AtbildētDzēst
  2. nu vispār tas ir no dziesmas,un neviens man neaizliedza no viņas špikot

    AtbildētDzēst
  3. man neliekas, ka tu to dziesmu zini.

    AtbildētDzēst